Translate

понеделник, 11 април 2016 г.

Пролет / Spring

Обожавам пролетта! Това е един от сезоните, който ми носи много положителни емоции, много красиви моменти и много празници ( включително и рождения ми ден)! Обичам когато зюмбюлите, лалетата, нарцисите, клематисите и  всички други пролетни цветя направят килимите си и багрите им пълнят очите ми! Във въздуха се носят невероятно нежните аромати на люляк и цъфнали дръвчета, а върху ти се сипе прецъфтелия цвят като сняг!!!
"Пролетта е тук / Spring is here" е и новата тема в предизвикателството ни в The Crazy Challenge. Спонсори са ни чудесните SLS Lines  и Lucy Sunshine Crafts. Избрах си една много загадачна и нежна дама Fairy with Mask. Напомня ми много за онези приказни, маскени балове, които някога са си правели. Нежна и ефирна, загадъчна и приказна, но свежа и пролетна е моята чаровна дама. Добавих и малко гесто с новия ми шаблон на точки и красива дизайнерска хартия и се получи това:



От мен толкова за днес
Прегръдки, Стефи


Ще я покажа тук:


1 коментар:

  1. Steph, I also love when the scent of Lilac and Lily of the Valley wisps through the air and the blooming bullbs are still showing us a carpet of color. Your card is very lovely. The coloring of you elegant mystery woman is so pretty. Thank you so much for entering your creative and beautiful art in our challenge at Word Art Wednesday.
    Blessings, Carole
    DT Member

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.