Translate

понеделник, 3 ноември 2014 г.

Хартиена вълшебница

Здравейте приятели!
Пиша тази статия, защото направих специална картичка, както обещах на Зара и се включвам в издирването им на новата хартиена вълшебница в Хартиени вълшебства. Още в началото бях взела решение какъв вид ще е картичката, но не можех да се реша за декорацията. В крайна сметка се спрях на това и ми се струва, че в гръб прилича досущ на истински параван. Искам да ви се извиня за леко мътните снимки, но нещо светлината не ми достигна, а бързах ужасно много. Блестящитят елемент са течните перли за тичинки на цветенцата и в ъглите на последната страница.


Така изглежда гръбчето на картичката:

 а така - вътре. Има две обособени полета за писане, които се надявам да са достатъчни за колкото и дълго да бъде пожеланието!


Това беше от мен, мили Хартиени Вълшебници и се надявам да ви хареса и да се спрете на мен :). Ако го направите - обещавам да дам всичко от себе си, за да расте блога ви напред в годините и да се множат последователите ви! 

За днес от мен чао
Стефи 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.