Translate

петък, 11 април 2014 г.

Феята за Кали

                                        Здравейте, фуриики!
Тема на предизвикателството, което ни отправи Кали по случай три годишнината на блога и е "Фея, вещица или русалка". Първта и особенно последната са ми от любимите ( по вещици за сега не се захласвам ), но все пак реших да участвам с една феичка.
Кали е една от картичкофеите, които много харесвам и уважавам, затова нямаше как да пропусна да се включа в празника и! Напоследък много ми харесват елементите от бирен картон и ефекта от блясък по крилцата - естествено и тук присъстват. :)
Ето я и картичката





И нещо, което много харесвам:
"Аз съм фея. По няколко часа. И по няколко - майка, баща... Сменям памперси, дрехи, гримаса (все до болка познати неща). Знам магия. Но не за вълшебство. А за баница, супа, десерт. Да простирам прането по-лесно. Да се справям с ненужната смет. Вместо с вино, заспивам със книга - мускетари, принцеси, ламя... А нощта все така не достига, та по светло ме гони съня. И лежи си светът на гърба ми, покрай него - съпруг, син, дъщеря... Но добре че съм фея! Смехът ми връща всички по свойте места. Утре пак ще осъмна разбита, но с богатство, мечтано от крал. Любовта на семейството стига, да забравиш какво си раздал! "
автор Васка Мадарова 

За сега толкова от мен - ако ми остане време ще има още едно включване при Кали.





4 коментара:

  1. Много сладурска картичка, Стефи! Харесва ми оцветяването на картинката и всичките малки и блестящи детайли! Благодаря ти, че я сподели с нас в Щурото предизвикателство!
    Прегръдки,
    Ина

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна фея и чудно стихче! Много ми харесаха всички елементи, но перцата ми грабнаха окото - любими са ми ! Много се радвам,че участва в моето предизвикателство!
    Прегръдки от морето,
    Кали

    ОтговорИзтриване
  3. Браво,Стефи!Картичката ти е прекрасна!Много ми харесва!Благодаря ти,че я включи в КФП 214!

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.