Translate

сряда, 13 ноември 2013 г.

За едно виртуално приятелство

     Тази картичка направих за една приятелка, която познавам само от виртуалното пространство - Роси Катрева Когато ми се обади, че ще ми изпраща АТС, за която уговорка даже бях забравила, ме изненада много приятно и цял ден ми беше едно такова слънчево и цветно. Затова реших, че ще и върна жеста някага и по някакъв начин. Картичката я направих и тайничко и я изпратих, за да я изненадам за рожденния и ден ( той се оказа като дата доста близо до случката с визитката). Надявах се ефекта на картичката  да е същия, като АТС-то и при мен - силно се надявам да се получи така и празника и да е още по-хубав!




PS: Понеже я правих в последния момент, не успях да я снимам в съвсем завърщен вид - имаше още един вид по-малки пеперудки, на това е положението.
А между другото постигнах ефекта на изненадата - точно на деня!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.